0484 76 55 76 eb.ti-noissim@ofni

Welk computerprobleem heeft u?

Mijn computer kan mijn nieuwe spelletje niet (meer) draaien

Spelletjes zijn vaak veeleisende programma’s voor computers. Daardoor loop je al snel tegen de limieten van je toestel aan.  Ik bekijk met u of een nieuwe computer nodig is, of het euvel kan verholpen worden door enkele computeronderdelen te vervangen.

Ondersteunt mijn computer Windows 10?

Onlangs was er heel wat heisa omdat Microsoft de ondersteuning van Windows 7 stop zet en dus alle computers moeten overgezet worden naar Windows 10.  Het is een fabeltje dat u dan uw huidige computer of laptop moet vervangen voor een nieuwe.  Ik bekijk geval per geval en adviseer wat voor u de beste oplossing is.

Hoe stel ik mijn mailbox in op mijn computer?

Ook hiermee kan ik u helpen.  Aangezien elk systeem zijn eigen methode heeft, is het moeilijk om hier een duidelijke richtlijn voor te schrijven.  Vaak kunnen wij u al vanop afstand helpen, door uw computer over te nemen.

Hoe stel ik mijn mailbox in op mijn smartphone?

Hiervoor kom ik graag bij u ter plaatse. Omdat elke mailbox zijn eigen methode heeft, kan ik hier moeilijk een eenduidige richtlijn voor formuleren.

Mijn computer is traag

Het is niet omdat uw computer traag is, dat u er perse een nieuwe moet kopen.  Ik bekijk samen met u wat uw computer moet kunnen en op welke manier we de traagheid kunnen verhelpen.

Mijn computer start niet meer op

Dat is een groot probleem! Vaak heeft dit te maken met een hardware component dat versleten is.  We zullen uw computer dus aan een grondige analyse moeten onderwerpen.  Had u geen backup van uw gegevens, dan zal ik mijn best doen om nog zoveel mogelijk data te recupereren.  Vaak duurt het oplossen van dit soort problemen enkele dagen.

Mijn computer heeft geen internet

In dit geval kan ik u niet vanop afstand verder helpen. Ik kom dus tot bij u en neem indien nodig contact op met uw internetprovider.  Voor de meest courante problemen heb ik een oplossing voor u!